Επιστήμονες: Η «έκρηξη ζωής» στη Γη ξεκίνησε από εισβολή εξωγήινων

Δημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017 19:24 Επιστήμονες: Η «έκρηξη ζωής» στη Γη ξεκίνησε από εισβολή εξωγήινων

Ο κομβικός ρόλος της αστρικής σκόνης και οι «πόρτες» που ανοίγουν για την ύπαρξη ζωής -ακόμη και με τη μορφή του ανθρώπου- σε άλλους πλανήτες

Ένα μεγάλο -κυριολεκτικά- υπαρξιακό ερώτημα επιχειρεί να απαντήσει η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, αναζητώντας τις «ρίζες» του ανθρώπινου είδους στο βάθος του «πανδαμάτωρα» χρόνου. Την εποχή, που η Γη ήταν ένας εντελώς διαφορετικός τόπος, ως επί το πλείστον αφιλόξενος για τον άνθρωπο. Μία πρώτη «απάντηση-εκτίμηση» είναι πλέον γεγονός. Στο ερώτημα από πού και πώς προήλθε η «έκρηξη ζωής» στη Γη, η απάντηση είναι... από εισβολή εξωγήινων!

Δεν πρόκειται σαφώς για τα... συνηθισμένα σενάρια συνομωσίας που κυκλοφορούν στα... καφενεία και σε κάτι περίεργους ιστότοπους επικοινωνίας στο διαδίκτυο. Οι επιστήμονες δεν αναφέρονται ούτε στους... «ζουν ανάμεσά μας», δηλαδή στο σενάριο να έχουν κατέβει ήδη στη Γη, από πολλά χρόνια πριν, οι εξωγήινοι και να κυβερνούν τον πλανήτη υπογείως. Ούτε βέβαια αναφέρονται στο άλλο σενάριο, εκείνο των... αρχαίων προγόνων των Ελλήνων, με τους Ελ και τη θεϊκή προέλευση του ελληνικού έθνους, με την ηχώρ στο αίμα. Ούτε καν στην ύπαρξη εξωγήινων με τη μορφή που τους φαντάζεται ο μέσος άνθρωπος στον πλανήτη.

Οι επιστήμονες βρίσκονται κοντά στην τεκμηρίωση της θεωρίας, βάσει της οποίας μικρόβια ή άλλοι ζωντανοί μικροοργανισμοί, μεταφέρθηκαν μέσω αστροσκόνης, η οποία βρίσκεται απλωμένη σε όλο το Σύμπαν, στη Γη, είτε μέσω πτώσης μετεωριτών και άλλων ουράνιων αντικειμένων στο γήινο έδαφος, προκαλώντας αυτό που ονομάζουμε «έκρηξη ζωής».
Η επιστημονική υπόθεση -σήμερα- και τεκμηριωμένη θεωρία -αύριο- έχει και το αντίστροφο σενάριο. Όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές, συμβαίνει με τον ίδιο τρόπο, με ανάλογη διαδικασία και το αντίστροφο. Δηλαδή, μικρόβια ή άλλοι μικροοργανισμοι είναι δυνατόν να μεταφέρονται σε άλλα σημεία του Σύμπαντος και προφανώς σε άλλα πλανητικά συστήματα και πλανήτες, μέσω της αστροσκόνης.

Η παραπάνω θεωρία είναι η μοναδική, προς το παρόν, που εξηγεί, σύμφωνα με τους επιστήμονες, το παράδοξο της μεγαλειώδους έκρηξης ζωής από το... τίποτα στον πλανήτη μας.

Η επιστημονική ομάδα από τη Βρετανία, η οποία μελέτησε αστρική σκόνη και τα χαρακτηριστικά της, κατέληξε σε εξαιρετικά συμπεράσματα. Η αστροσκόνη ταξιδεύει με τεράστιες ταχύτητες, οι οποίες αγγίζουν τα 70 χιλιόμετρα ανά δευτερόλεπτο. Υπολογίζεται, δε, ότι τα μικρά βιοσωματίδια που «επιπλέουν» στην ατμόσφαιρα της Γης, σε ύψος 150 χιλιομέτρων, θα μπορούσαν να διασπαστούν και να «ταξιδέψουν» στο Διάστημα, φτάνοντας σε άλλους πλανήτες. Με τον ίδιο τρόπο, μεταφέρθηκαν εξωγήινα σωματίδια στη Γη, από άλλους κόσμους.

Έχει αποδειχθεί επίσης, ότι μικρόβια και βακτήρια μπορούν να επιζήσουν και να διαβιώσουν στο διάστημα για μακρύ χρονικό διάστημα.

Το ίδιο πρόγραμμα-σενάριο, χρησιμοποιείται προκειμένου να εκτιμηθεί η ύπαρξη ζωής σε άλλους πλανήτες και ιδιαίτερα στους εκατοντάδες εξωπλανήτες που έχουν εντοπιστεί το τελευταίο διάστημα, με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας.

«Η συγκεκριμένη προσέγγιση εξηγεί σε ικανοποιητικό επίπεδο το πώς οι πλανήτες αναπτύσσουν ζωή και ατμόσφαιρες», αναφέρει ένας από τους επικεφαλής της έρευνας, μέσω της οποίας αναμένεται να αλλάξει άρδην η υπαρξιακή θεώρηση όχι μόνο της ανθρωπότητας, αλλά όλων των ειδών του πλανήτη.

ProtoThema