Τον προστάτη του Στρατού Ξηράς Άγιο Γεώργιο τίμησε το ΚΕΥΠ (ΒΙΝΤΕΟ - ΦΩΤΟ)
Με κάθε επισημότητα εορτάστηκε σήμερα στο ΚΕΥΠ ο Άγιος Γεώργιος, που είναι και ο προστάτης του Στρατού Ξηράς.
Το "παρών" έδωσαν Στρατιωτικές και Πολιτικές τοπικές αρχές, καθώς επίσης και απόστρατοι αξιωματικοί.
Δείτε τι δήλωσαν για τον σημερινό εορτασμό ο Διοικητής του ΚΕΥΠ Ταξίαρχος Δημήτρης Φακάκης κα ο Δήμαρχος Λαμιέων Νίκος Σταυρογιάννης.
Δείτε φωτογραφίες:
{gallery}/media/users/0000000473/agios gewrgios sto keyp 2015{/gallery}
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!