Τι νομίζετε ότι κάνουν οι ΔΙ.ΑΣ. μέσα στο δρόμο;
Η αστυνομία κυνηγάει τις αγελάδες στην εθνική οδό !!!
Για μια ακόμη φορά οι αστυνομικοί κλήθηκαν να διώξουν τις αγελάδες από το οδόστρωμα της εθνικής στην είσοδο της Λαμίας, για να μην θρηνήσουμε θύματα.
Οι διερχόμενοι οδηγοί τις είδαν να κόβουν βόλτες μέσα στο δρόμο και ενημέρωσαν το κέντρο της αστυνομίας.
Αυτή τη φορά ο κλήρος έτυχε στους αστυνομικούς της ΔΙ.ΑΣ. που έφτασαν στο σημείο και κατάφεραν να τις βγάλουν από το δρόμο, ωστόσο παρέμειναν στο σημείο να τις προσέχουν, για να μην ξαναβγούν στο δρόμο μέχρι να τις παραλάβει το δασαρχείο.
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!