Λαμία: Έχασε τον έλεγχο στη χιονισμένη κατηφόρα (ΦΩΤΟ)
Συνέβη στις 4:30΄ χθες το απόγευμα στην οδό Κάλβου στον κόμβο της "Άνοιξης" στη Λαμία.
Μόλις είχε αρχίσει να το στρώνει στους δρόμους της Λαμίας.
Ο οδηγός ενός αυτοκινήτου στην προσπάθειά του να κατέβει την οδό Κάλβου, έχασε τον έλεγχο πριν φτάσει στην οδό Υψηλάντη, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε δυο παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Ευτυχώς δηλαδή που το έριξε εκεί, γιατί αν έβγαινε στον κόμβο της "Άνοιξης", μπορεί να υπήρχαν πολύ πιο δυσάρεστες εξελίξεις.
Δείτε φώτο:
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!