ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αναζήτηση:
CREATE IMAGE

Τους προστάτες του Σώματος τίμησε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και στη Λαμία - ΦΩΤΟ

Τους προστάτες του Σώματος τίμησε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και στη Λαμία  - ΦΩΤΟ

Οι "Τρείς Παίδες εν Καμίνω" είναι οι προστάτες του Πυροσβεστικού Σώματος και όπως κάθε χρόνο στις 17 Δεκεμβρίου που εορτάζεται η μνήμη τους, πραγματοποιείται θεία λειτουργία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.

Την θεία λειτουργία τέλεσε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Νικόλαος και παραβρέθηκαν οι πρώην αρχηγοί Παναγιώτης Φούρλας και Θανάσης Κοντοκώστας, ο Διοικητής Περιφέρειας Στερεάς Νίκος Ντίτσας αξιωματικοί και πυροσβέστες , καθώς και συνταξιούχοι του σώματος, ενώ παραβρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι στρατιωτικών, αστυνομικών και πολιτικών αρχών.

Ακολούθησε μια λιτή δεξίωση στη Λέσχη Αξιωματικών Λαμίας.

Δείτε φωτογραφίες:

{gallery}/media/users/0000000475/giorti-pyrosvestiki-2014{/gallery}

Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google