Επίθεση με μολότοφ στο Αστυνομικό Μέγαρο της Θήβας
Δεν εξερράγη η αυτοσχέδια βόμβα…
Πρωτόγνωρη επίθεση αγνώστων, δέχτηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (15/11) το Αστυνομικό Μέγαρο στη Θήβα, καθώς στη 1:45’ πμ βόμβα μολότοφ πετάχτηκε στο πίσω μέρος του.
Το μπουκάλι με το εκρηκτικό κοκτέιλ έσπασε, αλλά δεν προκάλεσε έκρηξη, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μην υπάρξουν υλικές ζημιές. Επίσης δεν κινδύνευσε να τραυματιστεί κάποιος αστυνομικός, καθώς δεν υπήρχαν άνθρωποι στο σημείο.
Για το συμβάν την προανάκριση ανέλαβε το ΑΤ Θηβών.
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!