Άμεση ήταν η αντίδραση του Αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας για τη λειτουργία των νέων πλευρικών διοδίων σε Μώλο και Μπράλο.


Ο Θύμιος Καραΐσκος καλεί την εταιρεία να τους αιφνιδιασμούς, ενώ τονίζει ότι η Φθιώτιδα έχει πληρώσει ακριβά το τίμημα στο πέταλο του Μαλιακού. «Τώρα καλείται σε νέο τίμημα, καθώς υποχρεώνεται είτε να πληρώσει με "καπέλο" τις εσωτερικές της μετακινήσεις, είτε να υποχρεώνεται να κυκλοφορεί από υποδομές τις δεκαετίας του ΄50, με όγκο κυκλοφορίας σημερινό...», τονίζει μεταξύ άλλων ο νέος Αντιπεριφερειάρχης.

Διαβάστε το δελτίο τύπου που εξέδωσε η Αντιπεριφέρεια της Π.Ε. Φθιώτιδας για το θέμα:

Με αφορμή την ανακοίνωση για την λειτουργία των πλευρικών σταθμών διοδίων Μώλου και Μπράλου από την εταιρεία "ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ", δηλώνουμε τα παρακάτω:

Η βιαστική όσο και αιφνιδιαστική κίνηση της εταιρείας «Κεντρική Οδός» να ξεκινήσει την λειτουργία πλευρικών διοδίων τα μεσάνυκτα της Δευτέρας 8 Σεπτεμβρίου προς Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου, μόνο προβληματισμό προκαλεί.

Χωρίς διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες, χωρίς ενημέρωση και χωρίς κανένα αίσθημα δικαιοσύνης, φτάνει μέχρι το σημείο να εισπράττει παράνομα «χαράτσι», σε συγκεκριμένες εσωτερικές μετακινήσεις.

Μετά τα έργα της ΠΑΘΕ, τα οποία κατέστησαν μνημείο απροσπέλαστο τον Αθανάσιο Διάκο στην Αλαμάνα, η λειτουργία των διοδίων αυτών αποτρέπει πλέον και τους επισκέπτες των Θερμοπυλών να επισκεφτούν τον ιστορικό χώρο, αφού σε μια τέτοια περίπτωση θα πληρώσουν πρόσθετο "χαράτσι" στον Ανισόπεδο Κόμβο Μπράλου 0,45 €.

Το ίδιο συμβαίνει και στο Μώλο. Ακόμα και εκείνοι που εισέρχονται στην ΠΑΘΕ από Ανισόπεδο Κόμβο Μπράλου με κατεύθυνση στην Αθήνα, αναγκάζονται να πληρώνουν επιπλέον ποσό 0,45 €, όσο η εταιρεία κοστολογεί το τμήμα Μπράλος-Λαμία που πληρώνουν οι διερχόμενοι, χωρίς καν να το διανύουν.

Είναι τουλάχιστον ειρωνεία η εταιρεία να προτείνει μονομερώς ως εναλλακτικές λύσεις την παλαιά Εθνική οδό, καθώς ήδη αυτή χρησιμοποιεί μεγάλος όγκος της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων, από και προς την Αθήνα.

Τα συγκεκριμένα διόδια θα οδηγήσουν την κυκλοφορία μέσα στην πόλη της Λαμίας για να συνεχίσει μέσα από χωριά και πυκνοκατοικημένες συνοικίες στην Παλιά Εθνική οδό. Το απαρχαιωμένο δίκτυο, δεν μπορεί να απορροφήσει το μέγεθος της κυκλοφορίας.

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας προσπαθεί και αποκαθιστά τις βλάβες με τα όσα οικονομικά μέσα διαθέτει, καθώς αυτός ο δρόμος είναι ευθύνη της. Οι φθορές είναι τεράστιες και οι δυνατότητες της Περιφέρειας σχεδόν ανύπαρκτες.

Η Φθιώτιδα έχει πληρώσει ακριβά και με πολλαπλούς τρόπους το τίμημα στο πέταλο του Μαλιακού. Τώρα καλείται σε νέο τίμημα, καθώς υποχρεώνεται είτε να πληρώσει με "καπέλο" τις εσωτερικές της μετακινήσεις, είτε να υποχρεώνεται να κυκλοφορεί από υποδομές τις δεκαετίας του ΄50, με όγκο κυκλοφορίας σημερινό.

Καλούμε την εταιρεία να σταματήσει τους αιφνιδιασμούς.

Να ακυρώσει τα σχέδιά της για λειτουργία παράπλευρων διοδίων σε Μώλο και Μπράλο πριν δοθούν σοβαρές λύσεις στα προβλήματα που δημιουργούνται. Να καθίσει στο τραπέζι της συζήτησης για να αναζητηθούν σοβαρές λύσεις, που θα δίνουν πειστικές απαντήσεις.

Για εμάς το θέμα των πολλών και ακριβών διοδίων, ως επίσης και το θέμα του μη ολοκληρωμένου παράπλευρου οδικού δικτύου, είναι ζήτημα εξόχως σημαντικό και η λύση του προβλήματος αυτού άμεση προτεραιότητά μας.


Διαβάστε επίσης:

Ανοίγουν τα διόδια σε Μώλο και Μπράλο από τα ξημερώματα - Ποιες θα είναι οι τιμές