ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αναζήτηση:
CREATE IMAGE

5ο ΓΕΛ Λαμίας: Οι απόφοιτοι του '96 συναντήθηκαν 30 χρόνια μετά! (ΦΩΤΟ)

5ο ΓΕΛ Λαμίας: Οι απόφοιτοι του '96 συναντήθηκαν 30 χρόνια μετά! (ΦΩΤΟ)

Ένα συγκινητικό reunion...

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του lamiareport.gr στην Google

Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και χαμόγελα έζησαν το βράδυ του Σαββάτου οι απόφοιτοι του 5ου ΓΕΛ Λαμίας το 1996, οι οποίοι συναντήθηκαν ξανά μετά από 30 χρόνια, στο reunion που πραγματοποιήθηκε στον «Τεμπέλη».

Στη συνάντηση βρέθηκαν παλιοί συμμαθητές, αλλά και καθηγητές, δίνοντας σε όλους την ευκαιρία να θυμηθούν τα μαθητικά τους χρόνια, να ανταλλάξουν νέα από τη ζωή τους και να αναβιώσουν στιγμές που έχουν μείνει ανεξίτηλες στη μνήμη τους.

Οι παρευρισκόμενοι συγκινήθηκαν, αστειεύτηκαν, χόρεψαν και πέρασαν μια υπέροχη βραδιά.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους καθηγητές που τίμησαν με την παρουσία τους το reunion: τους κ. Γκλάβα, κ. Τσαφούτη, κ. Καστάνη, κ. Σπηλιόπουλο, κ. Τέο, κ. Πλάτανο, κ. Τσαντζαλή, κ. Κουτσοκέρα, κ. Ρεντίφη και κ. Κατσιούλη, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και την αγάπη των παλιών μαθητών προς τους ανθρώπους που σημάδεψαν τα σχολικά τους χρόνια.

«Να είμαστε όλοι υγιείς και να βρισκόμαστε!!»

Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 5 οδηγίες για αντιμετώπιση τσιμπήματος από μωβ μέδουσα
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 5 οδηγίες για αντιμετώπιση τσιμπήματος από μωβ μέδουσα
Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google