ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αναζήτηση:
CREATE IMAGE

Ευχαριστήριο για το Νοσοκομείο Λαμίας

Ευχαριστήριο για το Νοσοκομείο Λαμίας

Το «Ευχαριστώ» του Απόστολου Κατσόγιαννου προς όλους στο Νοσοκομείο Λαμίας για τη φροντίδα της μητέρας του.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του lamiareport.gr στην Google

«Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές και ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στη μητέρα μου και στην οικογένειά μας σε μια ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή.

Ευχαριστώ προσωπικά τους κ. Φώτη Σερέτη, Διοικητή της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας και τον κ. Λαχλάλι, διοικητή του Νοσοκομείου Λαμίας, για το ανθρώπινο ενδιαφέρον που έδειξαν για το σοβαρό περιστατικό της μητέρας μου.

Τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής για την άριστη περιποίηση και φροντίδα που έδειξαν στη μητέρα μου, καθώς και τους γιατρούς του Νεφρολογικού Τμήματος.

Δεν έχω να πω ούτε μία κακή κουβέντα για το νοσοκομείο της πόλης μας. Σας ευχαριστώ και πάλι που έως την τελευταία στιγμή όλα ήταν άψογα, από όλες τις πλευρές.»

Απόστολος Κατσογιαννος

Καρπενήσι: Η έρευνα της ΟΠΚΕ αποκάλυψε «κυνηγούς θησαυρών»!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Καρπενήσι: Η έρευνα της ΟΠΚΕ αποκάλυψε «κυνηγούς θησαυρών»!
Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google