Νέοι μόνιμοι εργαζόμενοι στον Δήμο Καμένων Βούρλων
Χθες πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία τεσσάρων νέων εργαζομένων που εντάσσονται στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καμένων Βούρλων, με πρόσληψη μέσω προκηρύξεων του ΑΣΕΠ.
Καλωσορίζουμε:
- τον κ. Σπύρο Μύτα, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου
- τον κ Αθανάσιο Στυλιανίδη, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου
- τον κ. Γιάννη Τσίκα, ΔΕ Τεχνικού / Ηλεκτρολόγων
- την κα Βάϊα Μάλκα, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού
«Η ενίσχυση του Δήμου Καμένων Βούρλων με μόνιμο προσωπικό δεν είναι απλώς μια διοικητική διαδικασία. Είναι ουσιαστική επένδυση στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών μας, στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και στην αποτελεσματικότερη παρουσία του Δήμου σε κάθε Δημοτική Κοινότητα.
Τους ευχόμαστε καλή αρχή, υγεία, δύναμη και δημιουργική πορεία στα νέα τους καθήκοντα.
Ο Δήμος Καμένων Βούρλων δυναμώνει με ανθρώπους.»
Δείτε φωτογραφίες:
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Διακοπή νερού σε δύο δήμους