Η Μάρω Κοντού παραμένει για 8η μέρα σε νοσοκομείο – Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της
Η Μάρω Κοντού παραμένει στο νοσοκομείο «Αττικόν», με τους θεράποντες γιατρούς να αξιολογούν καθημερινά την κατάσταση της υγείας της.
Η Μάρω Κοντού παραμένει στο νοσοκομείο «Αττικόν» με τους γιατρούς να παρακολουθούν καθημερινά την κατάσταση της υγείας της. Η ηθοποιός νοσηλεύεται σε δωμάτιο του Καρδιολογικού Τμήματος και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει κριθεί αναγκαία κάποια χειρουργική επέμβαση.
Η Μάρω Κοντού έχει τραυματιστεί στο ισχίο μετά από πτώση, ενώ όπως μετέδωσε η εκπομπή «Super Katerina» υπάρχουν και ορισμένα επιπλέον ζητήματα υγείας που παρακολουθούν οι θεράποντες γιατροί της.
Η αγαπημένη ηθοποιός συμπλήρωσε την Κυριακή 21 Ιουνίου, τα 92 της χρόνια, με τα γενέθλιά της να τη βρίσκουν στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να δίνει τη δική της μάχη για την αποκατάστασή της.
Η αποκατάστασή εκτιμάται ότι θα χρειαστεί χρόνο, με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας της. Μέχρι στιγμής δεν έχει προγραμματιστεί το εξιτήριό της, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές, καθώς καλύπτονται από το ιατρικό απόρρητο.
Σε επικοινωνία που είχε προ ημερών η Μάρω Κοντού με το Mega, θέλησε να διευκρινίσει κάποια πράγματα, γιατί αρχικά ακούστηκαν ανακρίβειες σχετικά με την κατάστασή της. Όπως ανέφερε, γλίστρησε, έπεσε και χτύπησε το πόδι της. Έχει κάκωση στο αριστερό ισχίο, ενώ ταυτόχρονα έχει σπάσει ένα πλευρό στο ύψος του πνεύμονα. Έτσι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν».
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!