Εδώ Μαρίνι...
Με το καλό νάρθετε στο Μαρίνι, είστε ευπρόσδεκτοι. Ζητάμε όμως την κατανόησή σας και την εκ των προτέρων συγχώρεσή σας, για το χάλι στο οποίο θα βρείτε τον Οικισμό !
Πνιγμένος στα σκουπίδια, τα ακαθάριστα οικόπεδα να "βασιλεύουν" και την παραλία επικίνδυνη από κατολίσθηση και βρώμικη από σκουπίδια και ξερή βλάστηση.
Ο Δήμος ; Έχει άλλες δουλειές... Για να καθαρίσει, ζητάει λεφτά ! Ναι επί πλέον των δημοτικών τελών ! 30-50 € από τους ιδιώτες και 300 €, σαν αρχή(;), από τον απένταρο Σύλλογο του Οικισμού !!! Είναι ένας Δήμος που κοιτάει ...μπροστά !...
Καλώς να μας έρθετε, αλλά να ξέρετε...
Αναγνώστης
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!