Παράτησαν τα καρούλια μέσα στο οικόπεδο του δήμου
Η κατάσταση που βλέπετε στη φωτογραφία είναι από την περιοχή των οδών Ταϋγέτου με Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Σε οικόπεδο ιδιοκτησίας του Δήμου. Στροφιά καλωδίων πεταμένα εδώ κ ένα χρόνο απ’ τον εργολάβο. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να τα μαζέψει Τα παιδιά μας κάνουν ποδήλατο ανάμεσα στα σκουπίδια.
Πότε θα μας θυμηθούν….;
Επί της Ταϋγέτου, που είναι το πεζοδρόμιο; Έχει χαθεί απ’ τα χόρτα κ τα σκουπίδια.
Δεν ενδιαφέρεται κανείς απ’ τις υπηρεσίες του Δήμου;
Αναγνώστης
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Εδώ Μαρίνι...
Πρόβλημα στον ποδηλατόδρομο
Βρέθηκαν κλειδιά στο κέντρο της πόλης