ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αναζήτηση:
CREATE IMAGE

Λαμία: Ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ οι πρώτες φανταρίνες (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Λαμία: Ορκίστηκαν στο ΚΕΥΠ οι πρώτες φανταρίνες (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/6/26) στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών - εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).

Δείτε το βίντεο:

@lamiareport.gr Ορκίστηκαν οι πρώτες φανταρίνες του Ελληνικού Στρατού στη Λαμία #army #news #fantarines #stratos #lamia ♬ πρωτότυπος ήχος - LamiaReport.gr

Μετά τις αλλαγές στις Ένοπλες δυνάμεις, η πολιτική ηγεσία, άνοιξε το δρόμο για την εθελοντική κατάταξη γυναικών - οπλιτών.

Η πρώτη σειρά γυναικών θα δείξει και το μέλλον της συγκεκριμένης κίνησης που ακολουθείται από κίνητρα για διεκδίκηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Δείτε φωτογραφίες:

Ευχαριστήριο για το Νοσοκομείο Λαμίας
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ευχαριστήριο για το Νοσοκομείο Λαμίας
Προσθήκη ως προτεινόμενη
πηγή στην Google