Τηλεφώνημα για βόμβα στο Δικαστικό Μέγαρο Βόλου
Εκκενώθηκε γρήγορα το κτίριο…
Στην εκκένωση του δικαστικού μεγάρου Βόλου προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές, μετά από τηλεφώνημα για βόμβα που έγινε λίγο πριν τις 9 το πρωί από άγνωστο. Αμέσως το κτήριο εκκενώθηκε και όσοι βρισκόντουσαν μέσα πήγαν απέναντι στην πλατεία Ελευθερίας.
Στο σημείο σύμφωνα με το magnesianews έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας με εκπαιδευμένο σκύλο που θα πραγματοποιήσει έρευνα σε όλους τους χώρους του μεγάρου. Προς το παρόν το κτήριο είναι αποκλεισμένο μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα και δεν διεξάγεται καμία δίκη.
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!