Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2023 19:17 NASA: Στη Γη το μεγαλύτερο δείγμα αστεροειδούς που έχει έρθει ποτέ – “Το αδύνατο έγινε δυνατό”

Απόλυτα επιτυχημένη η επιχείρηση προσγείωσης στη Γη του δείγματος του αστεροειδούς Μπενού, ηλικίας 4,6 δισ. ετών.

Στη Γη προσγειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (24/09) το πολύτιμο δείγμα από τον αστεροειδή Μπενού, ηλικίας 4,6 δισ. ετών. Η κάψουλα που περιείχε το δείγμα, έπεσε σε συγκεκριμένο σημείο στην έρημο της Γιούτα, στις ΗΠΑ, με την επιχείρηση να στέφεται με απόλυτη επιτυχία.

Η ειδική κάψουλα προσγειώθηκε με τη βοήθεια αλεξίπτωτου και μετά τους απαραίτητους ελέγχους, το δείγμα θα μεταφερθεί στο Διαστημικό Κέντρο Τζόνσον, όπου επιστήμονες θα αναλάβουν την μελέτη του.

Ο επικεφαλής της NASA, Μπιλ Νέλσον δήλωσε: “Έφερε κάτι εξαιρετικό, το μεγαλύτερο δείγμα αστεροειδούς που έφτασε ποτέ στη Γη. Θα βοηθήσει τους επιστήμονες να διερευνήσουν τον σχηματισμό πλανητών, θα βελτιώσει την κατανόησή μας για τους αστεροειδείς που θα μπορούσαν ενδεχομένως να προσκρούσουν στη γη και θα εμβαθύνει την κατανόησή μας για την προέλευση του ηλιακού μας συστήματος και το σχηματισμό του.

Αυτή η αποστολή αποδεικνύει ότι η NASA κάνει μεγάλα πράγματα, πράγματα που μας έχουν εμπνεύσει, πράγματα που μας ενώνουν…

Η αποστολή συνεχίζεται με επιστήμη και ανάλυση που θα ακολουθήσει. Αλλά θέλω να σας ευχαριστήσω όλους, όλους όσους έκαναν δυνατή αυτή την αποστολή Osiris-Rex… Το αδύνατο έγινε δυνατό“.

πηγή: news247.gr