Ανατίναξαν ΑΤΜ τα ξημερώματα και άρπαξαν 100.000€
Οι δράστες άφησαν πίσω τους εκατοντάδες καμένα χαρτονομίσματα, αξίας περίπου 2,5 χιλιάδων ευρώ.
Στο πόδι σηκώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου (9/5/26) περιοχή των Οινοφύτων μετά από ΑΤΜ'>έκρηξη ΑΤΜ που βρισκόταν σε σούπερ μάρκετ.
Ο δυνατός θόρυβος ακούστηκε περίπου στις 04:00’ τα ξημερώματα κα οι δράστες φέρεται να έφυγαν με την κασετίνα με τα χρήματα με το ποσό να προσεγγίζει τις 100.000 ευρώ, ενώ πίσω τους άφησαν μερικές εκατοντάδες καμένα χαρτονομίσματα, αξίας περίπου 2,5 χιλιάδων ευρώ.
Την υπόθεση ανέλαβε το Τμήμα Δίωξης Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θηβών που καλείται να εξετάσει κάμερες και μαρτυρίες για τον προσδιορισμό του αριθμού των δραστών και τις κινήσεις διαφυγής τους.
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)
πηγή στην Google
Συνδέσου με την ομάδα του lamiareport.gr στο Viber για άμεση ενημέρωση
Ακολούθησε το LamiaReport.gr στο Google News για όλες τς τελευταίες χρηστικές ειδήσεις
Ακολούθησε το LamiaReport στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!